Yourzine wint EDDM Awards met Samsung Galaxy S6 case
- Content
- 4 mei 2016 @ 12:00
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - VideoAwardsSmartphone
- 4 mei 2016 @ 12:00
- Redactie Contentmarketing
Dialoogmarketingbureau Yourzine heeft met haar Samsung Galaxy S6 case drie van de vijf EDDM Awards gewonnen, in de categorieën ‘Best Email Promotion, ‘Best use of Data Driven Marketing’ en ‘Best Nurturing Activity’. De EDDM Awards zijn maandag voor de derde keer uitgereikt aan de beste Europese e-mail campagnes, nieuwsbrieven en data-driven marketingactiviteiten die relevante en overtuigende berichten leveren.
Sascha Weber van Samsung Duitsland: ‘Heel bijzonder om hier in Frankfurt drie internationale prijzen, waaronder die van beste data-driven marketing campagne te winnen. In onze samenwerking met Yourzine lijkt deze aanpak met een combinatie van kanalen heel normaal. Goed om daar op een avond als deze bij stil te staan en daar ook van een internationale jury erkenning voor te krijgen. Dat smaakt naar meer!’
Kitty van Riemsdijk, business development director bij Yourzine: ‘We namen deel aan de EDDM Awards vanwege het internationale karakter van ons eigen klantportfolio. Dit is namelijk de ambitie die Yourzine met haar klanten deelt en die steeds verder reikt. We zijn dan ook ontzettend blij met dit mooie resultaat! Samsung is één van onze Europese klanten en we hebben met ontzettend veel plezier aan het Samsung Galaxy S6 project gewerkt. Het is dan ook een erg groot compliment om met deze case drie keer genomineerd te worden en uiteindelijk Frankfurt te verlaten met drie awards.’
Samsung Galaxy S6 case
Yourzine kreeg van Samsung de uitdaging om vanuit het algemeen ontwikkelde CRM-programma een specifieke campagne te ontwikkelen die zou inspelen op geïnteresseerde consumenten, voorafgaand aan de launch van de Samsung Galaxy S6 smartphone. Het doel was om hen betrokken te houden, aan te zetten tot een aankoop en de tevredenheid te optimaliseren in de periode na deze aankoop.
Yourzine rolde een campagne voor Samsung Europa uit in dertien landen en in vijftien talen en bereikten met de campagne tien miljoen geïnteresseerde consumenten. De campagne werd gelokaliseerd door middel van specifieke aanpassingen per locatie en naar het specifieke interessegebied van iedere consument om aan de eisen van de verschillende landen, markten en consumenten te voldoen. Daarvoor werden naast e-mails ook landingspages en push notificaties ontwikkeld.
Andere genomineerden waren Mediamarkt, Bol.com, Hostelworld.com en Brille24.
Bekijk Yourzine’s Samsung Galaxy S6 case hier of zie onderstaande video:
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing