Donut Media lanceert nieuw YouTube-kanaal

 Donut Media lanceert nieuw YouTube-kanaal
  • Content
  • 28 jun 2016 @ 16:00
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • VloggenVideoDigitaalContent

Contentbureau Donut Media, voetbalprimeur.nl en Koen Weijland (bekend als ''s werelds beste FIFA-speler') gaan een nieuw YouTube-kanaal lanceren genaamd Koen Verweij. Hiermee komt een einde aan de samenwerking met Endemol Beyond en gaat Koen verder met Donut Media, dat al verantwoordelijk was voor het management van Koen. Op het nieuwe kanaal zal Koen verder gaan met de reeds vertrouwde video's waarin hij de strijd aangaat met bekende voetballers en andere YouTubers en video's rondom het spelconcept FIFA Ultimate Team. Daarnaast lanceert hij een nieuwe serie waarin hij wordt uitgedaagd door 'prachtig mooie dames'.

Pascal Batelaan, ceo van Voetbalprimeur.nl, laat weten: 'De samenwerking met Donut Media is voor ons een logisch vervolg op de al eerder gestarte samenwerking rondom de videoserie met Sjaak Swart - 'Alles Op Swart'. Hiermee bedienen we onze doelgroep met rlevante content en hopen hiermee niet alleen nog meer bereik te generen, maar ook onze doelgroep te verbreden.'

Koen Weijland stelt op zijn beurt: 'Ik krijg de kans om een nieuw avontuur aan te gaan waarin ik veel meer mijn eigen creativiteit en ambitie kwijt kan. Het geeft mij bovendien de mogelijkheid om meer te experimenteren met mijn content en om de interactie met mijn doelgroep te intensiveren. Ik kan mijn kijkers nu meer meenemen in mijn leven en kan ze laten zien dat je veel kunt bereiken als je je dromen najaagt.'



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken