Hema gaat in zee met Miss Lipgloss

 Hema gaat in zee met Miss Lipgloss
  • Content
  • 2 jun 2016 @ 17:41
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoVloggenDigitaalContentBloggen

Vanaf vandaag slaan Hema Beauty en de Nederlandse blogger/vlogger Miss Lipgloss de handen ineen. Samen gaan ze de komende maanden door middel van video-content beauty tips geven op gebied van kleur, innovaties en de nieuwste beauty-producten.

In eerste instantie maakt Miss Lipgloss vijf vlogs voor Hema. Deze video's zijn op zowel de (social media) kanalen van Hema als die van Miss Lippgloss te zien.

Het doel van Hema Beauty in deze is om via een andere weg de potentiële doelgroep te bereiken en inspireren. Miss Lipgloss wordt gezien als een autoriteit op het gebied van beauty; een samenwerking met Hema Beauty ligt dus voor de hand. 'Zij weet als geen ander wat het is om interessante content te ontwikkelen en hiermee haar volgers te inspireren. Naast inspiratie en tips gaat Miss Lipgloss ook laten zien hoe makkelijk de producten te gebruiken zijn. Dit advies kan niet altijd worden gegeven in de winkels. Op deze manier wil Hema met online content de offline wereld versterken', zo is er te lezen in een persbericht.

Cynthia Schultz van Miss Lipgloss laat op haar beurt weten: 'Zelf ben ik al sinds ik me kan herinneren Hema fan en daarnaast blog ik regelmatig over de beautyproducten, waar mijn lezeressen altijd enthousiast op reageren. De match is dus een vanzelfsprekende en juist daarom voelt het goed.'
 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken