LVB Networks gaat content ontwikkelen voor Ziggo

 LVB Networks gaat content ontwikkelen voor Ziggo
  • Content
  • 14 jun 2016 @ 14:31
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ConceptenCopywritingContent

Contentmarketingbureau LVB Networks heeft Ziggo Zakelijk als nieuwe klant verwelkomd. Het bureau gaat een contentmarketingstrategie ontwikkelen om de zakelijke diensten van Ziggo bij ondernemers onder de aandacht te brengen.

Na een pilot in het kader van het Startup Fest Europe werkt LVB Networks nu in de volle breedte voor Ziggo Zakelijk. Aart Lensink, creatief directeur bij LVB Networks, licht toe: 'Ziggo Zakelijk biedt sterke proposities voor ondernemers. Zeker in een competitieve markt als de telecom is contentmarketing de sleutel om effectief en structureel in het vizier van de zakelijke doelgroep te komen en te blijven.'

Kijkje in Ziggo wereld
De kern van de strategie bestaat uit contentformats waarmee Ziggo Zakelijk haar klanten een kijkje in de wereld van ondernemers geeft. Lensink: 'Een van de formats is bijvoorbeeld de videoserie 'Uitblinkers in Zaken', waarin de kijker succesvolle ondernemers volgt in het dagelijkse plezier van het ondernemen. Kijkers kunnen meedenken over alle grote of kleine beslissingen die de ondernemer moet nemen. Een kijkje in de keuken dus.'


Bekijk hier de pilot. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken