Mike Hoorman wordt Vlogmeister van Qmusic
- Content
- 9 jun 2016 @ 10:39
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - ContentVloggen
- 9 jun 2016 @ 10:39
- Redactie Contentmarketing
Mike Hoorman is de nieuwe Vlogmeister van Nederland. Gisteravond maakte Qmusic-dj Kai Merckx dit bekend. De radiozender startte in april dit jaar een zoektocht naar nieuw vlogtalent waarbij Mike uiteindelijk meer dan honderd videotalenten achter zit liet. Vanaf vandaag gaat hij aan de slag met een fulltime jaarcontract bij Qmusic.
Jurylid en tevens YouTuber Dylan Haegens licht de keuze voor Mike Hoorman toe: 'Hij heeft de afgelopen weken zijn passie voor vloggen bewezen. Hij onderscheidde zich door de creativiteit en professionaliteit van zijn video's. En als jury konden we natuurlijk ook niet om de stemmen van de kijkers en fans heen.'
Tijdens de laatste ronde werden Mike en Giorgio Verweij (de andere finalist) geblinddoekt naar de Ziggo Dome gereden, waar bij aankomst grote led-gevels de winnaar onthulde. Met zijn jaarcontract gaat Mike Hoorman een jaar lang verslag doen van de wereld van Qmusic. Ook gaat hij eigen videoprogramma's bedenken en ontwikkelen.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing