Vooruitblik op de IAA Haringparty - 'Voorlopig beschouw ik mijzelf nog als talent'

Vooruitblik op de IAA Haringparty - 'Voorlopig beschouw ik mijzelf nog als talent'
  • Content
  • 7 jun 2016 @ 13:20
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PitchesContentReclame

Eindelijk, het nieuwe haringseizoen gaat van start. En dat betekent ook: Haringparty! Op donderdag 16 juni organiseert de IAA daarom 'Hollandse Nieuwe', dé haringparty voor de advertising industrie. Naast het traditionele haringhappen staat er Holland's nieuw marketingtalent op het menu, dat hun visie deelt met het publiek. Samen met talenten Tijmen van der Meer en Daan Koek blikken we vooruit op deze feestlijke dag.

En er zijn nog kaarten! Ga hier naar toe voor meer informatie. 

Tijmen van der Meer (media - YIM media talent van het jaar - Performics): 'Ik ga jullie vertellen waarom ik een AMMA gewonnen heb'

Hoi Tijmen, waar ben je as we speak mee bezig? 
'Met mijn project om het performance content team binnen ZenithOptimedia/Performics door te ontwikkelen. Performance content staat voor seo, content creatie, analytics, data & insights en contentmarketing. Ik werk met een team van zes mensen aan diverse projecten waarbij het mijn taak is de kwaliteit te waarborgen en het team naar een hoger niveau te tillen.'

Wanneer ben je geen talent meer?
'Ik denk dat ik binnen mijn nieuwe rol als team lead mezelf echt nog als een talent zie. Ik probeer het talent van andere mensen te stimuleren en hen te helpen ontwikkelen. Voorlopig beschouw ik mijzelf nog als talent.'

Wat ga je ons bijbrengen op de Haringparty?
'Ik ga jullie vertellen waarom ik een AMMA (YIM Mediatalent van het jaar, red.) gewonnen heb. Daarnaast zal ik de briefing daarover bespreken en binnen welke omstandigheden er gewerkt diende te worden.'

Wat verwacht je - los van je eigen presentatie - van de Haringparty?
'Van Bob (spreker namens YIM vorig jaar, red.) heb ik gehoord dat het een leuk evenement is in intieme sfeer, daarnaast ben ik natuurlijk ook benieuwd naar de andere sprekers.'

Hoeveel haring ga je happen? En wat drink je daarnaast?
'Ik vrees dat ik geen haring ga happen want daar ben ik niet zo dol op. Hopelijk heb ik wel een biertje verdiend na mijn praatje.'


Daan Koek (adverteerder - Marketing Talent - PostNL): 'Ik ga jullie iets bijbrengen over mijn ondernemende aanpak'

Hoi Daan, waar ben je as we speak mee bezig? 
'Met Project Online Food, een last mile delivery van boodschappen, maaltijdboxen en andere verse producten.'

Wanneer ben je geen talent meer?
'Zolang ik uitdagende projecten blijf doen, veel van mensen blijf leren en steeds nieuwe kansen zie, voel ik mij een talent.'

Wat ga je ons bijbrengen op de Haringparty?
'Wat ik doe als business development manager e-commerce bij PostNL, mijn marketingactiviteiten tot dusver en mijn ondernemde aanpak die ik in al mijn projecten toepas. De vier punten die hierbij centraal staan zijn: (1) product innovatie, (2) samen ontwikkelen met klanten, (3) geloof, passie en energie en (4) positionering.

Wat verwacht je - los van je eigen presentatie - van de Haringparty?
'Een bijeenkomst waarbij er kennis wordt gedeeld. Ook biedt het de mogelijkheid om kennis te maken met mensen uit het marketingdomein.'

Hoeveel haring ga je happen? En wat drink je daarnaast?
'Haha, ik denk een stuk of drie. En een lekker biertje!'


Tickets scoren doe je hier. En attend meteen even op Facebook

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken