YouTube leidend in nieuwe Havaianas campagne

YouTube leidend in nieuwe Havaianas campagne
  • Content
  • 9 jun 2016 @ 10:47
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentVideo

Slippermerk Havaianas heeft Influencer Marketing Agency (IMA) aangesteld voor een internationale campagne. YouTube zal hierin leidend zijn. Doelstelling van IMA is om Havaianas 'als nummer één flipflop merk' voor de beoogde doelgroep (25-45 jaar) neer te zetten. Door het inzetten van internationale influencers als Anton Reyst en Jeanne van LittleJBeauty is IMA voornemens deze doelgroep te bereiken.

Ook de vloggers Nicolo van HumanSafari, Marta Riumbau, Mia van Mia Rose en George Benson leveren hun bijdrage. In de campagne, die de komende maanden gaat lopen, zal het gebruik van YouTube influencers leidend zijn. De vloggers delen op hun social media kanalen via de hashtag #MyHavianasSummer onder andere snapshots van hun trip naar Salvador om op die manier stukjes geschiedenis te delen van Havaianas.

Anneke Schogt, managing director van IMA, laat weten: 'Wij zijn gespecialiseerd in het aanspreken van specifieke doelgroepen en weten als geen ander jongeren te bereiken via influencers en social media. De match met Havaianas en Influencers Marketing Agency is perfect voor de vraag die Havaianas heeft.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken