Platform Content verwelkomt We Are Blossom
- Content
- 14 jul 2016 @ 10:15
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - DoelgroepenNieuwkomersGrand Prix Content MarketingContent
- 14 jul 2016 @ 10:15
- Redactie Contentmarketing
Platform Content, de branchevereniging voor organisaties en bureaus binnen contentmarketing, verwelkomt een nieuw lid: social content agency We Are Blossom, onderdeel van de Greenhouse Group.
We Are Blossom begon ooit als gespecialiseerd Facebookbureau, maar in de loop der jaren is het perspectief verbreed. Het motto luidt dan ook: 'social is geen kanaal, maar menselijk gedrag'. Het bureau kijkt dus eerst naar de doelstelling van de klant en zoekt daarna naar de ultieme combinatie van contentvorm, boodschap en kanalen. 'Voor ons is het kanaal of de content geen doel op zich, we sturen sterk op het behalen van businessdoelstellingen waarbij het uitganspunt is dat zowel de adverteerder als de consument er uiteindelijk profijt van heeft', aldus Van Lieshout.
Voortrekkersrol
Ralf van Lieshout, co-founder van We Are Blossom, laat weten: 'We willen als organisatie graag een voortrekkersrol vervullen en actief bijdragen aan de ontwikkeling van het vakgebied. Het moet uit de hoek van hype en buzzwoorden komen en laten zien dat content daadwerkelijk kan bijdragen aan business doelstellingen en tegelijkertijd de consument een positieve ervaring kan bezorgen. De visies van Platform Content en We Are Blossom sluiten daarbij goed op elkaar aan. Daarom is lidmaatschap van deze dynamische en kwalitatieve club een logische stap.'
Aanwinst
Bert Groothand, directeur van Platform Content, laat weten: 'Dit bureau geldt als een mooi voorbeeld van een sterk data gedreven bureau met een zeer innovatieve en creatieve aard. Daarbij is We Are Blossom onderdeel van een van de succesvolste online-bureaunetwerken die ons land rijk is. Een grote aanwinst voor Platform Content.'
Grand Prix
In samenwerking met BBP Media en MarketingTribune organiseert Platform Content de jaarlijkse Grand Prix Content Marketing, waarbij succesvolle cases in de etalage worden gezet. Inmiddels zijn de inschrijvingen geopend, ga hier naar toe voor meer informatie.
Uiteraard was MarketingTribune aanwezig op de Winnaar Seminar, vorige maand in Amersfoort. Lees hier onze terugblik.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing