Platform Content verwelkomt We Are Blossom

Platform Content verwelkomt We Are Blossom

Platform Content, de branchevereniging voor organisaties en bureaus binnen contentmarketing, verwelkomt een nieuw lid: social content agency We Are Blossom, onderdeel van de Greenhouse Group.

We Are Blossom begon ooit als gespecialiseerd Facebookbureau, maar in de loop der jaren is het perspectief verbreed. Het motto luidt dan ook: 'social is geen kanaal, maar menselijk gedrag'. Het bureau kijkt dus eerst naar de doelstelling van de klant en zoekt daarna naar de ultieme combinatie van contentvorm, boodschap en kanalen. 'Voor ons is het kanaal of de content geen doel op zich, we sturen sterk op het behalen van businessdoelstellingen waarbij het uitganspunt is dat zowel de adverteerder als de consument er uiteindelijk profijt van heeft', aldus Van Lieshout.

Voortrekkersrol
Ralf van Lieshout, co-founder van We Are Blossom, laat weten: 'We willen als organisatie graag een voortrekkersrol vervullen en actief bijdragen aan de ontwikkeling van het vakgebied. Het moet uit de hoek van hype en buzzwoorden komen en laten zien dat content daadwerkelijk kan bijdragen aan business doelstellingen en tegelijkertijd de consument een positieve ervaring kan bezorgen. De visies van Platform Content en We Are Blossom sluiten daarbij goed op elkaar aan. Daarom is lidmaatschap van deze dynamische en kwalitatieve club een logische stap.' 

Aanwinst
Bert Groothand, directeur van Platform Content, laat weten: 'Dit bureau geldt als een mooi voorbeeld van een sterk data gedreven bureau met een zeer innovatieve en creatieve aard. Daarbij is We Are Blossom onderdeel van een van de succesvolste online-bureaunetwerken die ons land rijk is. Een grote aanwinst voor Platform Content.'

Grand Prix
In samenwerking met BBP Media en MarketingTribune organiseert Platform Content de jaarlijkse Grand Prix Content Marketing, waarbij succesvolle cases in de etalage worden gezet. Inmiddels zijn de inschrijvingen geopend, ga hier naar toe voor meer informatie. 

 

Uiteraard was MarketingTribune aanwezig op de Winnaar Seminar, vorige maand in Amersfoort. Lees hier onze terugblik. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken