Met The Post op reis voor je contentmarketing strategie

Met The Post op reis voor je contentmarketing strategie
  • Content
  • 12 jul 2016 @ 15:03
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementContentStrategie

Contentmarketing-bureau The Post houdt van maandag 10 tot en met vrijdag 14 oktober 2016 een strategieweek in de Franse Dordogne. Marketing- en communicatieprofessionals leren in vijf dagen hoe ze de contentmarketingstrategie voor hun bedrijf of organisatie ontwikkelen. De week staat onder leiding van Carlijn Postma.

Voor veel organisaties is het elk jaar weer zwoegen met de invulling van de communicatiekalender. De deelnemers aan de strategieweek komen thuis met een strategie, een plan van aanpak en een presentatie waarmee ze hun collega’s kunnen inspireren.

Beproefde methode
‘We maken iedereen thuis in het mediadenken, een beproefde methode die je effectief helpt jouw boodschap op verschillende momenten en op verschillende kanalen te communiceren’, vertelt Carlijn Postma. De deelnemers krijgen handvatten om de strategie van het mediadenken in de praktijk te brengen. Carlijn: ‘Ook brengen we tijdens deze reis de rollen in beeld die nodig zijn om de strategie te ontwikkelen en uit te voeren. De deelnemers zijn ruim op tijd terug voor het indienen van de budgetaanvraag voor 2017.’

In alle rust
The Post kiest met een arrangement in Bassivière in de Dordogne voor een verblijf ver buiten de deur. ‘Content marketing moet je ook niet tussendoor doen. We kiezen voor een rustige plek, waar je samen met andere marketing- en communicatiespecialisten bent en waar professionals je begeleiden. Zo’n omgeving geeft optimale inspiratie’, vindt Carlijn.

Meer informatie over de strategieweek Contentmarketing is te vinden op de website

Deze blog is eerder verschenen op Platform Content.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken