Jeroen Konings nieuwe business director Brand New Telly: 'Goed biertje minstens zo belangrijk'

Jeroen Konings nieuwe business director Brand New Telly: 'Goed biertje minstens zo belangrijk'
  • Content
  • 31 aug 2016 @ 10:22
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommunicatieContentNieuwkomers

Jeroen Konings is de nieuwe business director bij Brand New Telly. Hij maakt de overstap vanuit TBWA waar hij meerdere rollen op marketing en communicatie en account heeft vervuld voor onder meer Heineken en KPN. Een korte kennismaking.

Gefeliciteerd! Wat is de belangrijkste les die u meeneemt vanuit uw vorige functie bij TBWA?
Dat een campagne altijd moet bijdragen aan het oplossen van het business probleem van een merk. En dat een goed idee hiervoor pas écht het begin is. Juist nu is kwaliteit van de executie belangrijk.

Waarom heeft Brand New Telly voor u gekozen en vice versa?
We vonden elkaar in onze gezamenlijke ambitie om verhalen voor merken te ontwikkelen die verder gaan dan paid media, zoals Kleur Het Leven voor ING. Daarnaast is een goed biertje met elkaar kunnen drinken en er een feestje van maken minstens zo belangrijk.

Welke doelen wilt u in uw nieuwe functie behalen?
Brand New Telly verstaat de kunst van het verleiden. Met merkverhalen die soms vijf seconden, maar ook dertig minuten kunnen duren. Samen met iedereen hier wil ik dingen maken waar mensen écht blij van worden en waar ze iets mee opschieten. En dat hoeft niet altijd met alleen communicatie. Dat kan ook met een product. Of heel iets anders.

Wilt u verder nog iets kwijt?
In alle gesprekken die ik met Brand New Telly heb gevoerd voelde ik een enorme energie, ondernemersdrang en veel goede creatieve en business ideeën. Ik ben ontzettend blij dat ik daar nu deel van uitmaak. Door de komst van onder meer Lexus en Vrumona zijn we nog lang niet uitgegroeid en zoeken we zelfs nog een briljante creatief


Jeroen Konings is tegelijkertijd met Rogier Tolen (creative producer) aan bord gestapt bij Brand New Telly. Lees hier meer daarover.
 

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken