Magazine Scandinavian Living in Nederlandse winkels

Magazine Scandinavian Living in Nederlandse winkels
  • Content
  • 14 sep 2016 @ 17:10
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • TijdschriftenContentUitgevers

Uitgeverij Vipmedia lanceert morgen (15 september) in samenwerking met Bonnier Publications een nieuw magazine genaamd Scandinavian Living. Het gaat hier om een woonmagazine dat lezers meeneemt in het Scandinavische wonen en leven.

Hoewel er al tal van woonmagazines in het Nederlandse medialandschap zijn, heeft Scandinavian Living naar eigen zeggen een unieke focus. Het is het eerste Nederlandstalige woonmagazine dat zich richt op Scandinavisch design, interieur en lifestyle.

In het eerste nummer (188 pagina's) krijgen lezers een kijkje in Scandinavische huizen en staan portretten van ontwerpers, reportages over hotspots en recepten uit de Scandinavische keuken. Ook produceert het magazine redactionele content in samenwerking met Nederlandse bloggers en designers.

Oplage

Scandinavian Living verschijnt zes keer per jaar. Het eerste nummer wordt in een oplage van 60.000 verspreid tegen een introductieprijs van 3,95 euro. Ga voor meer informatie naar de website

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken