Libelle TV en Initiative Tomorrow gaan samenwerking aan
- Content
- 8 sep 2016 @ 13:13
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - ContentDigitaalVideo
- 8 sep 2016 @ 13:13
- Redactie Contentmarketing
Mediabureau Initiative Tomorrow heeft in opdracht van zuivelproducent Zuivelhoeve de eerste commerciële samenwerking voor Libelle TV ontwikkeld. In de documentaire serie wordt een kijkje gegeven in de wereld van de boerderij De Zuivelhoeve. Het is de bedoeling dat in zes afleveringen het verhaal 'over de goedheid van het leven op de boerderij' wordt verteld.
Jacqueline Roerink, marketing manager bij Zuivelhoeve, hoopt dat 'De boer op met Diane' uiteindelijk zal leiden tot meer verkoop van het product. 'We hebben Initiative Tomorrow gevraagd om een communicatieplatform te ontwikkelen waarin we het verhaal achter Zuivelhoeve konden vertellen, zonder dat het te gemarkeerd werd. Het resultaat is boven verwachting.'
Hilmar Mulder, hoofdredactrice bij Libelle, laat weten: 'Ik bent trots op een prachtige samenwerking waarin deze twee oerhollandse merken elkaar versterken.'
Vanaf aanstaande maandag (12 september) is er op de website van Libelle en Liebelle TV zes weken lang een nieuwe aflevering te zien. Bekijk hier vast een preview.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing