Whitepaper over contentmarketing: 'Een kwestie van definitie'

Whitepaper over contentmarketing: 'Een kwestie van definitie'
  • Content
  • 27 sep 2016 @ 10:42
  • Link
  • 27 sep 2016 @ 10:42

Bijzonder hoogleraar Ed Peelen heeft voor Platform Content en de Leerstoel Content Marketing een whitepaper geschreven. Met 'Een kwestie van definitie' wil Peelen discussie over de uitoefening van contentmarketing opwekken.

'Het vakgebied krijgt steeds meer voet aan de grond, toch is het einde nog (lang) niet in zicht. Het doel van zowel Platform Content als de Leerstoel Content Marketing is om het vakgebied contentmarketing naar een hoger niveau te tillen. Om dat te bewerkstelligen zal er eerst nog flink discussie moeten plaatsvinden. De titel van het whitepaper is dan ook treffend: 'Een kwestie van definitie'', zo is er te lezen op Platform Content

Download de whitepaper hier.
 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken