Contentmarketingbureau Mediatic naar Londen

Contentmarketingbureau Mediatic naar Londen
  • Content
  • 28 okt 2016 @ 10:36
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • NieuwkomersKlantenStrategieContent

Mediatic is de grens over gegaan. Vanaf heden is het bureau uit Amsterdam nu ook gevestigd in Londen, dat wordt gerund door voormalig Telegraaf-correspondent Arnoud Breitbarth. Vanuit de Britse hoofdstad gaat Mediatic internationale opdrachtgevers op het gebied van pr en copy bedienen.

Met veel opdrachtgevers in de financiële wereld was de overstap naar Londen een logische voor Mediatic. Directeur Dennis Mensink laat weten: 'Het financiële hart van Europa ligt nu eenmaal in Londen. We zijn erg actief in de fianciële sector en op het gebied van fintech. Klanten vroegen ons steeds vaker of we hen ook in het Verenigd Koninkrijk konden bijstaan.'

Arnoud Breitbarth woont sinds 2010 in Londen en heeft vijf jaar als correspondent voor De (Financiële) Telegraaf gewerkt. De afgelopen jaren ontwikkelde hij pr-strategieën voor institutionele investeerders. En nu werkt hij voor Mediatic in Londen. 'We blijken goed bij elkaar te passen', zo stelt Breithbarth. 'Het type opdrachtgevers ken ik dankzij mijn vorige functie goed. Daarbij weet ik het Britse bedrijfsleven en de mediawereld inmiddels te doorgronden. Met de ondersteuning vanuit Amsterdam kan dat tot mooie resultaten voor onze opdrachtgevers leiden.'  

Ga voor meer informatie naar de website

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken