MPG. breidt uit met strategy director

MPG. breidt uit met strategy director
  • Content
  • 28 okt 2016 @ 11:00
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieContentNieuwkomersPersonalia

Contentmarketingbureau MPG. zet verder in op digital en heeft daartoe Paul Zevenboom benoemd tot strategy director. Het bureau omschrijft Zevenboom als een digitale duizendpoot met brede strategische ervaring. Eerder werkte hij voor onder meer Wecanbeheroes en ISM eCompany.

Dolly van den Akker, business director bij MPG., laat weten: 'Paul heeft zijn sporen ruimschoots verdiend in het digitale domein. Hij is onlangs bij ons begonnen als cliënt services director, maar zijn strategische en conceptuele kijk op complexe communicatievraagstukken deed ons al snel besluiten om hem als strategy director in te zetten met een focus op digitaal.'

'Content is kloppend hart'
Paul Zevenboom zelf stelt: 'Het terrein van contentmarketing heeft zich ontwikkeld en is uitdagender geworden met alle beschikbare touchpoints. Content is in mijn ogen altijd het kloppend hart van een organisatie. Echter zonder ziel, brand voice en juiste contentstrategie zullen organisaties zich nooit onderscheiden van de concurrentie. MPG. speelt een belangrijke rol in de crossmediastrategie en -aanpak hiervan. Een aanpak die altijd start met een strategie gebaseerd op de analyse van de interesses en behoeftes van de klant. Dat geldt voor zowel b2c als b2b. Ik wil hier met mijn strategische expertise een steentje aan bijdragen en bedrijven duidelijk maken dat content een doel heeft.'

Ga voor meer informatie naar de website
 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken