ING zet VR in voor goed doel
- Content
- 22 nov 2016 @ 09:48
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - CommunicatieContentDigitaalVirtual Reality
- 22 nov 2016 @ 09:48
- Redactie Contentmarketing
ING heeft in samenwerking met Unicef een virtual reality video gelanceerd voor de Internationale Dag van de Rechten van het Kind.
Samen met Scopic, een bureau op het gebied van VR, is de video ontwikkeld om met deze nieuwe manier van storytelling de samenwerking tussen ING en Unicef tot leven te brengen. Met deze zgn. 'Power for Youth'-samenwerking willen ING en Unicef jongeren helpen een mooie toekomst op te bouwen. Hiermee investeren ze in programma's om jonge mensen te helpen maatschappelijke en financiële vaardigheden te ontwikkelen waarmee ze hun eigen toekomst en die van hun omgeving te kunnen verbeteren.
De video geeft de kijker van dichtbij inzicht in hoe ING en Unicef samen jongeren als de Nepalese Bibek helpen. In de video laat hij zien hoe het 'Power of Youth'-programma zijn leven veranderd heeft. Door het 360-gradenperspectief laat de virtual reality-video je binnen in het huis en de theesalon van Bibek en kun je hem samen met zijn dorpsgenoten ontmoeten.
De video wordt in de komende weken in pop-up bioscopen in de ING-kantoren aan medewerkers getoond en is te bekijken via de website van ING.
Bekijk de video hieronder:
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing