NL bureaus genomineerd voor European Excellence Award

NL bureaus genomineerd voor European Excellence Award
  • Content
  • 21 nov 2016 @ 14:58
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardEvenementContent

Voor wie het gemist heeft: de nominaties voor de Europese Excellence Awards zijn bekend. Onder meer LVB Networks, Zandbeek, 1camera en ING - tevens leden van Platform Content - maken op 8 december kans op een van de prestigieuze awards.

De awards worden in het Ritz Carlton in Berlijn uitgereikt. De avond wordt gehost door Communication Director, het magazine voor corporate communicatie en public relations, dat wereldwijd wordt gedistribueerd met speciale edities voor Europea en Azië-Pacific. In totaal zijn er 63 categorieën waarin genomineerden kans maken op een awards. Deze shortlist van alle genomineerden geeft alvast een beeld van de uiteindelijke winnaars.

Over de Europese Excellence Awards
De Europese Excellence Awards werden gemaakt ter ere van de opmerkelijkste successen van communicatieprofessionals in hun vakgebied. Aanvullend op deze prijzen biedt het een netwerk voor deelnemers en een blik op communicatie door heel Europa. De awards zijn onderdeel van een wereldwijde implementatie van Excellence Awards en wordt uitgerold in Afrika, Azië, Europa, Latijns Amerika en Noord-Amerika gelijktijdig.


Dit artikel verscheen eerder op Platform Content.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken