Vloggers openen Week van de Levensmiddelenindustrie

Vloggers openen Week van de Levensmiddelenindustrie
  • Content
  • 8 nov 2016 @ 09:58
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentDigitaalVloggen

De Week van de Levensmiddelnindustrie is van start gegaan: zo'n dertig levensmiddelenfabrieken uit de regio's Rijnmond, Midden- en Noord-Nederland openen deze week hun deuren voor vmbo- en havo-scholieren om ze op een toegankelijke manier kennis te laten maken met de arbeidskansen die de sector biedt. De aftrap vond gisteren (7 november) plaats bij de fabriek van FrieslandCampina in Maasdam en de vloggers Rohan Sukhraj en Ridder van Kooten riepen jongeren op om een vlog te maken over de ervaringen die ze opdoen tijdens de bedrijfsbezoeken.

Deelnemende scholieren kunnen hun vlog plaatsen via Facebook en maken zo kans op de FutureProef Award 2016. De Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI) organiseert FutureProef voor de tweede keer om jongeren te stimuleren een technische of technologische vervolgopleiding te kiezen.

De Week van de Levensmiddelenindustrie vindt plaats van 7 t/m 11 november. Bekijk hier welke bedrijven er meedoen. 

Bekijk hieronder de vlogs:



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken