Born05 lanceert startup 'Hey Bracelet'

Born05 lanceert startup 'Hey Bracelet'
  • Content
  • 13 feb 2017 @ 15:07
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalContentCreatie

Born05 lanceert vandaag het nieuwe initiatief 'Hey Bracelet', op Kickstarter. NewBorn is hierbij verantwoordelijk voor het gehele proces; van merkontwikkeling tot distributie. Met deze lancering is Hey Bracelet het eerste product dat voortkomt uit dit initiatief. Doel is om de krachten van een 'startup' met die van een 'grownup' te bundelen.

Het idee: 'De Nederlandse uitvinding HEY gebruikt een slimme technologie om jouw aanraking, waar ook ter wereld, naar een andere HEY te sturen. Het is de allereerste armband die een echte menselijke aanraking nabootst. Niet met een mechanische vibratie, of een trillende sensatie, maar met een zacht 'knijpje'', zo laat business developer Bert Mulder weten.

Dit gaat als volgt in zijn werk: 'HEY gebruikt een geavanceerde techniek die via Bluetooth met je smartphone communiceert. Om een aanraking te versturen moet je je armband gelijktijdig op twee punten aanraken. Je aanraking wordt dan via je smartphone verzonden naar de gekoppelde tweede smartphone en armband. De ontvanger voelt jouw liefdevolle berichtje alsof er iemand heel zacht in zijn/haar pols knijpt. Een totaal nieuwe manier van communiceren, die meer zegt dan duizend woorden.'

Vanavond om 19:00 uur gaat de campagne live. Ga voor meer informatie naar de website

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken