Marketingfacts lanceert videoplatform: 'We willen de marketeer ook op zondagmiddag bedienen'

Marketingfacts lanceert videoplatform: 'We willen de marketeer ook op zondagmiddag bedienen'
  • Content
  • 14 feb 2017 @ 10:05
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • MakersVideoContent

Marketingfacts heeft vandaag marketingfacts.tv gelanceerd, een videocuratieplatform met video's in marketing, tech en design verzameld. 'Een mix van informatie en fun.'

In de afgelopen maanden is in stilte gewerkt aan de ontwikkeling van de website en het verzamelen van de video's. Bram Koster, 'chief creatieve dingen', laat weten in de nieuwe printeditie (vandaag op de mat!) van MarketingTribune: 'Het is een website waarop we video's delen die elke marketeer zou moeten kennen. Een soort Dumpert.nl voor marketeers. We willen een mix bieden van informatie en fun. Dus de nieuwe Nike-commercial, maar ook bijvoorbeeld een coole TED-presentatie of interessante uiteenzettingen over het taalgebruik van Donald Trump. Hiermee willen we de marketeer ook in zijn vrije tijd bedienen. Wanneer hij op zondagmiddag de was aan het vouwen is, willen we dat 'ie een filmpje van Marketingfacts opzet.'

Ander gebruiksmoment
Met de nieuwe website wordt ingezet op een ander gebruiksmoment dan met Marketingfacts.nl. Koster: 'Ons blog wordt vooral overdag goed gelezen en in mindere mate in de avonden en weekenden. Dat is begrijpelijk, omdat we een werkgerelateerd en informatiedicht platform zijn. Bij Marketingfacts.tv staan nadrukkelijk de video's centraal, dat leent zich voor een ander gebruik.'

Net als bij Marketinfacts.tv worden video's verzameld door bloggers die vanuit hun expertise nieuwe en bestaande filmpjes aanbieden. Daarnaast kan iedere bezoeker video's tippen. De redactie van Marketingfacts bepaalt welke berichten gepubliceerd worden en gaat ook zelf actief op zoek naar nieuwe video's.



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken