Digital Content Company verzorgt digitale aanbod spaarprogramma T-Mobile

Digital Content Company verzorgt digitale aanbod spaarprogramma T-Mobile
  • Content
  • 19 jun 2017 @ 12:04
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • MobileDigitaalContent

T-Mobile heeft definitief gekozen voor Digital Content Company om het volledige digitale aanbod van haar spaarprogramma te verzorgen. Met meer dan een miljoen actieve leden is T-Mobile Extra een van de grootste loyaliteitsprogramma's in Nederland.

Op basis van de uitgangspunten van het spaarprogramma en de merkwaarden van T-Mobile stelt DCC een assortiment op maat samen van onder meer bioscoopvouchers en cadeaukaarten. Tijdens de pilot zijn al tienduizenden e-vouchers verstuurd via het DCC-platform. DCC ontsluit met één universele koppeling alle toonaangevende aanbieders van digitale content in de vorm van e-vouchers.

Melanie Bijlhout, senior customer value manager bij T-Mobile, laat weten: 'We bereiken een optimaal resultaat voor onze klanten, zij ontvangen een e-voucher in onze huisstijl die ook nog geoptimaliseerd is voor het gebruik op een mobiel apparaat. In de samenwerking met DCC kunnen we dit snel afstemmen en inregelen, zodat onze focus weer ligt op de klanttevredenheid.'

Naast het maatwerk verzorgt DCC vanuit de standaard dienstverlening ook de administratie, facturatie en helpdesk van de digitale content van T-Mobile Extra. Bijlhout: 'De service van Digital Content Company sluit perfect aan op onze behoefte. Wij hebben nu de beschikking over een breed en aantrekkelijk digitaal assortiment, dat we geheel naar wens kunnen inzetten. Bij T-Mobile willen we voor onze klanten het beste uit de markt halen dat er is.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken