Nuon en LVB Networks maken van ondernemers energiekenners

Nuon en LVB Networks maken van ondernemers energiekenners
  • Content
  • 6 jun 2017 @ 10:02
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentStrategie

Nuon Zakelijke Markt wil ondernemers slimmer maken op het gebied van energie en gaat daarvoor samenwerken met contentmarketingbureau LVB Networks voor de strategie en uitvoering.

Nuon gaat naast de service en relevante energieoplossingen, als thoughtleader op het gebied van energie, ook kennis delen met ondernemers. Marije van Donselaar, director marketing strategy van Nuon Zakelijke Markt: 'Door goed te luisteren naar onze klanten, te begrijpen waar ze behoefte aan hebben en met passende oplossingen te komen zijn wij echt een energiepartner van ondernemend Nederland. Door onze kennis en de informatie waarover wij beschikken te delen met bedrijven, leren we ze bewuster, duurzamer en slimmer om te gaan met energie. Dat doen we met behulp van een always-on-contentstrategie die we voor verschillende kanalen inzetten. Door ze inzicht te geven in de belangrijkste kengetallen, benchmarks en praktische voorbeelden, maken we ze bewuster van de rol van energie binnen hun bedrijf en leren bedrijven en ondernemers van elkaar.'

Inkijkje
LVB Networks zal binnen drie formats het hele jaar door voor Nuon Zakelijke Markt de content maken. Zo zal onder andere met video een inkijkje worden gegeven bij bijzondere locaties en bedrijven in Nederland en zal veel van de bij Nuon beschikbare informatie waar bedrijven en ondernemers behoefte aan hebben, breed gedeeld gaan worden.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken