We Are Blossom lanceert #PlayLikePelé campagne
- Content
- 7 jun 2017 @ 09:53
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - ContentDigitaalCampagnes
- 7 jun 2017 @ 09:53
- Redactie Contentmarketing
Contentmarketingbureau We Are Blossom heeft in samenwerking met Mars Nederland voor Snickers de #PlayLikePelé campagne gelanceerd. De juiste mix van off- en online activatie staat hierin centraal. Tevens is dit de eerste Snapchat-campagne van het bureau.
Het bureau heeft een crossmediale campagne ontwikkeld: drie bekende straatvoetballers die hun freestyle voetbalskills op Instagram, YouTube en Snapchat presenteren. Met sponsoring en activaties door het hele land tijdens de Nationale Straatvoetbaldag.
Hoewel de campagne crossmediaal is uitgerold, waren de ogen vooral gericht op We Are Blossom's allereerste campagne op Snapchat. Met meer dan drie miljoen views voor de Snap Ads en 1.7 miljoen Snickers Snap Lens plays zijn de verwachtingen overtroffen. De komende weken blijft de content interactief. De voetbalskills kunnen verder worden opgekrikt met verschillende how-to video's en de campagne loopt nog tot en met 25 juni.
Marlie Joosten, brand manager bij Snickers, laat weten: 'Een prachtig merk als Snickers verdient een bijzondere marketing campagne. Deze combinatie tussen online en offline is precies hoe wij dit merk willen neerzetten. Snickers is al een sterk merk, maar wordt de komende periode zeker in de ogen van de consument een merk waar je niet omheen kunt.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing