We Are Blossom lanceert #PlayLikePelé campagne

We Are Blossom lanceert #PlayLikePelé campagne
  • Content
  • 7 jun 2017 @ 09:53
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentDigitaalCampagnes

Contentmarketingbureau We Are Blossom heeft in samenwerking met Mars Nederland voor Snickers de #PlayLikePelé campagne gelanceerd. De juiste mix van off- en online activatie staat hierin centraal. Tevens is dit de eerste Snapchat-campagne van het bureau.

Het bureau heeft een crossmediale campagne ontwikkeld: drie bekende straatvoetballers die hun freestyle voetbalskills op Instagram, YouTube en Snapchat presenteren. Met sponsoring en activaties door het hele land tijdens de Nationale Straatvoetbaldag. 

Hoewel de campagne crossmediaal is uitgerold, waren de ogen vooral gericht op We Are Blossom's allereerste campagne op Snapchat. Met meer dan drie miljoen views voor de Snap Ads en 1.7 miljoen Snickers Snap Lens plays zijn de verwachtingen overtroffen. De komende weken blijft de content interactief. De voetbalskills kunnen verder worden opgekrikt met verschillende how-to video's en de campagne loopt nog tot en met 25 juni.

Marlie Joosten, brand manager bij Snickers, laat weten: 'Een prachtig merk als Snickers verdient een bijzondere marketing campagne. Deze combinatie tussen online en offline is precies hoe wij dit merk willen neerzetten. Snickers is al een sterk merk, maar wordt de komende periode zeker in de ogen van de consument een merk waar je niet omheen kunt.' 



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken