Kröller-Müller Museum en Lukkien starten First Time Vloggers
- Content
- 25 jul 2017 @ 13:49
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - VideoVloggenContent
- 25 jul 2017 @ 13:49
- Redactie Contentmarketing
Het Kröller-Müller Museum heeft samen met multimediabedrijf Lukkien uit Ede promotiefilms voor de internationale markt ontwikkeld. Het museum wilde een nieuwe promotiefilm, maar anders dan gebruikelijk in de museumwereld. De bedoeling is om het museum op een aantrekkelijke en verrassende manier te introduceren bij een breed internationaal publiek.
Samen met Lukkien selecteerde het museum drie internationale vloggers en met door KLM gesponsorde tickets reisden zij naar Nederland om te vloggen over hun allereerste kennismaking met het Kröller-Müller. Gareth Leonard (USA), Rachel Moon & Jun Hirano (Japan) en Lucrezia Oddone (Italië) zijn door Lukkien zelf ook gefilmd tijdens dit bezoek.
Lies Boelrijk, verantwoordelijk voor marketing & business development van het Kröller-Müller: 'We kregen zo een uniek inkijkje in de gedachten en emoties van 'first time visitors'. wat opvalt is de verbazing; over de Van Gogh-collectie (de tweede grootste ter wereld) en de iconen uit de beeldentuin. Maar ook het enthousiasme waarmee het fietsen door de natuurlijk van De Hoge Veluwe wordt ervaren. Het is authentiek en universeel, dat maakt het tot overtuigende promotiefilms.'
Jos Leene, creative supervisor bij Lukkien, laat weten: 'We zijn trots dat het Kröller-Müller Museum meeging in onze overkoepelende strategie, vanuit de insteek: iedereen mag een mening hebben over kunst, maar daarvoor moet je kunst eerst wel ervaren. Dat het museum daarnaast uit de verschillende concepten koos voor First Time Vloggers was een prachtige en uitdagende bevestiging. Lukkien is blij met dit partnerschap dat het Kröller-Müller Museum in staat stelt hun doelgroep op een bijzondere manier te informeren en inspireren.'
De films zijn te zien op de website.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing