MPG. breidt digital team uit

MPG. breidt digital team uit
  • Content
  • 13 jul 2017 @ 12:34
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalContentPersonalia

Contentmarketingbureau MPG. heeft zich versterkt met Nikki van der Velden en Bas Gezelle. Van der Velden (35) gaat aan de slag als digital content manager, eerder werkte ze voor Hyves, BNN en vanuit Social Embassy voor diverse Unilevermerken. Gezelle (33), digital creative, werkte eerder voor Kaliber en voor social media start-up Tribewise. Bij MPG. gaan beiden zich richten op overkoepelende creatieve communicatievraagstukken en contentformats met een focus op het digitale domein.

Dolly van den Akker, business directeur bij MPG., laat weten: 'We vinden het belangrijk dat merken en bedrijven bij één bureau terecht kunnen voor hun marketing- en communicatievraagstukken. Met de kennis en ervaring van Bas en Nikki verdiepen we onze digitale expertise. Bas is met zijn werk voor Kaliber een bekende naam in de communicatiewereld. Nikki heeft als strategisch denker en haar redactionele hart naam gemaakt met aansprekende contentstrategieën voor verschillende A-merken. Twee specialisten die we graag inzetten voor onze klanten.'

Bas Gezelle: 'Binnen het versnipperde mediagebruik van de consument speelt content een doorslaggevende rol als je als merk je verhaal wilt vertellen. Digital speelt daar een grote rol bij en biedt een podium voor rijke en visuele interactie. Als je als merk een plek weet te veroveren binnen de platformen waar consumenten al actief zijn, en je doet dit met een vorm en inhoud die aansluiten op het medium, dan ontstaat er interactie.'

Nikki van der Velden: 'Mijn passie ligt bij het vertellen van verhalen voor mensen die er voor merken toe doen. Verhalen met echt toegevoegde waarde. Customer first dus met de optimale wisselwerking tussen diverse platforms en de touchpoints in een customer journey.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken