Lexus vraagt Don Diablo als influencer

Lexus vraagt Don Diablo als influencer
  • Content
  • 15 sep 2017 @ 14:39
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Content

Lexus gaat een samenwerking aan met Pepijn Schipper, beter bekend als dj Don Diablo. Het automerk maakt bekend dat ze een speciaal ontworpen Lexus RC F aan 'the Don' ter beschikking stellen.

De dj geeft aan een emotionele band met Lexus te hebben. 'Dit was voor ons reden genoeg om de samenwerking op te zetten. Een betere match voor ons merk is er namelijk niet', aldus Jan-Christiaan Koenders, algemeen directeur Louwman & Parqui BV. 'We hopen op een vruchtbaar partnership in de toekomst.'

Don Diablo laat weten: 'Ik heb altijd al in een Lexus gereden. Mijn eerste auto heb ik van mijn wijlen vader geërfd en daarna heb ik nooit meer in een ander automerk gereden. Het brutale uiterlijk en handgemaakte interieur van Lexus passen goed bij mij. Mijn hoogsteigen batmobiel! Op een evenement van Friends of the Brands ben ik in gesprek geraakt met Lexus en de klik was er meteen. Dit soort aanbiedingen krijg ik op regelmatige basis en daar zeg ik eigenlijk bijna altijd 'nee' op. Maar deze kans kon ik niet laten schieten.'

Dionne Schulf, ceo van Friends of the Brands, zegt: 'Wij adviseren influencers altijd om alleen samenwerkingen aan te gaan die bij ze passen. Alleen op die manier draagt iemand de boodschap op een natuurlijke manier over op het publiek. Deze samenwerking zie ik dan ook als een schoolvoorbeeld.'



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken