Vloggers komen in actie voor Sint Maarten

14sep 201711:27
  • Content
  • 9693 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoContentVloggen

nieuws Verschillende YouTubers komen in actie voor Sint Maarten en zijn daarmee het initiatief #TaartenVoorSintMaarten gestart. Hiermee roepen ze heel jong Nederland op om collectief taarten te bakken, deze te verkopen aan vriend of familie en de opbrengst te doneren aan Giro 5125. Taartenbakkers kunnen de foto van hun taart op hun social media plaatsen, met eerder genoemde hashtag.

Doel is om ook jongeren te betrekken in de actie voor Sint Maarten en zodoende bewustwording te creëren voor de ramp. Onder meer JayJay Boske, Kaj Gorgels en Nesim Najih gaan aan de slag om geld in te zamelenvoor het door de orkaan Irma getroffen Sint Maarten. 

Morgenavond (15 september) komen de vloggers bij elkaar in het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum, tijdens de nationale radio- en tv-actiedag 'Nederland helpt Sint-Maarten' van Giro 5125. De livestream is morgenavond vanaf 18:00 uur te zien op het YouTube-kanaal van Concentrate en via de social media kanalen van de YouTubers.


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content