Sanoma maakt inspiratiemagazine voor Plus

Sanoma maakt inspiratiemagazine voor Plus
  • Content
  • 26 okt 2017 @ 12:10
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • MakersContent

Sanoma gaat aan de slag als de nieuwe maker van het inspiratiemagazine van Plus. De keuze voor Sanoma is onder andere gebaseerd op haar vermogen om het magazine tot een onderscheidend magazine te maken.

Het Plus inspiratiemagazine komt zes keer per jaar uit. De eerste editie verschijnt in maart 2018 en zal zowel in Plus supermarkten als huis-aan-huis worden verspreid in een oplage van 2.1 miljoen exemplaren. Redactionele content zal centraal staan in het magazine.

Bas Snetselaar, manager Formule & Communicatie bij Plus, laat weten: 'Plus staat voor goed eten, voor iedereen, elke dag. Sanoma heeft in haar voorstellen aangetoond deze positionering uitstekend door te kunnen vertalen naar het inspiratiemagazine waar we voor onze klanten naar op zoek zijn.'

Joyce Nieuwenhuis, brand director Sanoma, zegt: 'We zijn trots om Plus als vooruitstrevende supermarkt te helpen bij het verdiepen en uitdragen van de visie op 'goed eten'. Onze kracht is relevante content bieden, waarmee we de lezer raken. Daarmee creëren we impact, en brengen we de consument in beweging. Het inspiratiemagazine van Plus wordt echt een cadeautje.'

 

Beeld: Plus.nl

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken