Rabobank en Top Notch werken samen rondom Passi
- Content
- 12 dec 2017 @ 09:58
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DoelgroepenContent
- 12 dec 2017 @ 09:58
- Lucas Boon
De Rabobank en platenlabel Top Notch gaan een samenwerking aan rondom het onlangs gelanceerde Passi. Met dat jongerenplatform biedt Rabobank jongeren de kans hun talenten te ontdekken of hun droombaan te vinden.
Top Notch heeft zich voor tenminste een jaar verbonden aan Passi en biedt gedurende die periode talent de kans om zichzelf verder te ontwikkelen.
In het kader van Passi worden zes jonge talenten gekoppeld aan een gevestigde artiest. Samen werken zij aan een track en bijbehorende videoclip. Uiteindelijk krijgen de talenten de kans om zich te ontwikkelen met behulp van een succesvolle artiest. De eerste concrete samenwerking is die tussen talent Mael en rapper Jonna Fraser. Samen gaan zij de studio in en werken aan een track die begin januari digitaal wordt uitgebracht.
Platenbaas Kees de Koning laat weten: 'Rabobank laat hiermee zien dat zij willen investeren in talent en dat vind ik krachtig. Ook artiesten zijn zelfstandige ondernemers die een weg hebben afgelegd om te komen waar ze nu zijn. En gaandeweg vallen, opstaan en moeilijke keuzes maken hoort daarbij. We vinden het mooi dat we via het Passi-platform kennis en ervaringen kunnen delen en jongeren hiermee kunnen inspireren werk van hun passie te maken.'
Catelijn Schönfeld, lead marketeer Jonge Klanten van de Rabobank, zegt: 'We zijn enorm blij met Top Notch als partner, want zij bereiken met hun artiesten als geen ander de jongeren tussen 12 en 17 jaar. We hopen dat we daarmee een basis kunnen vormen voor een gezond financieel leven. We roepen jongeren op voor zichzelf in actie te komen en zelf inkomen te gaan verdienen. Op die manier zijn ze niet alleen nu, maar ook in de toekomst financieel zelfredzaam.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- BCE24: ING en Talpa over female empowerment in sport met focus...
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event - the place...
- [Marketing the Rainbow #52b] Shell gaat van geel en rood naar...
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne tijdens Week van het geld
- Pets Place werkt samen met dierenexpert Floris Göbel
- Uitslag Corporate Content Awards - Cognito wint driemaal
Laatste Nieuws
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
- Uitslag Corporate Content Awards -... 13-03-2024
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne... 13-03-2024
- BCE24: ING en Talpa over female... 08-03-2024
- Pets Place werkt samen met... 06-03-2024
- Harper's Bazaar Business Club haakt... 01-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing