Richard de Jong creative director Wavemaker Content

Richard de Jong creative director Wavemaker Content
  • Content
  • 22 jan 2018 @ 10:28
  • 6942 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PersonaliaDigitaalContent

Richard de Jong is de nieuwe creative director van Wavemaker Content. De Jong wordt hiermee creatief eindverantwoordelijk voor het label van Wavemaker.

Niels Langereis, managing director Wavemaker Content, laat weten: 'Als creatief label dat zich focust op 'digital creativiteit' en doorvertalingen van thema campagnes naar digitale kanalen en influencer marketing, waren we op zoek naar een zwaargewicht op het gebied van creativiteit. Richard is een ervaren man die weet hoe hij een bureau en team moet ontwikkelen. Met hem kunnen we echt bouwen aan een toekomst waarin content een steeds belangrijkere rol speelt in de driehoek media, content en technologie.'

De Jong over zijn nieuwe functie: 'Ik kijk ernaar uit om bij Wavemaker een bijdrage te leveren aan onderscheidend werk op het eerder genoemde snijvlak. Wavemaker's ideologie 'designed to be inspired' sluit aan bij mijn filosofie dat ons werk consumenten in beweging kan en moet brengen. Ik kan niet wachten om samen met het team opvallende golven te creëren.'

Wavemaker Content is het creatieve digitale label van Wavemaker. Met een team van 25 man focust het bureau zich op creatie, social media, influencer marketing en productie. Het team werkt voor klanten als Ikea, IAmsterdam en Albert Heijn.   


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Platform Content