Top Notch zendt Ismail Ilgun-case in voor Lampen

Top Notch zendt Ismail Ilgun-case in voor Lampen
  • Content
  • 26 jan 2018 @ 12:11
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentAwards

'Misschien moeten we eens iets insturen voor De Lampen', zei Kees de Koning recent in een interview met MarketingTribune. De labelbaas voegt nu daad bij woord.

Per app laat hij weten: 'We hebben dus de case van Ismail Ilgun ingestuurd, voor de categorie Impact. Omdat ik vind dat we hiermee laten zien waar wij als Top Notch toe in staat zijn.'

De WK Dammen-case van Top Notch won vorig jaar nog een SponsorRing, maar een uitnodiging voor de uitreiking bleef toen uit. 'Dat gaan we nu echt anders aanpakken.' 


Kees de Koning.

De Koning is geen onbekende bij de ADCN, vorig jaar zat hij zelfs nog in de jury van de Lampen. 'In die jury zitten mensen die integer met hun vak bezig zijn, die weten waar ze het over hebben.' De Koning heeft dus hoge verwachtingen van de case die hij inzendt. 'Daarbij vind ik dat we het gewoon verdienen.'

Wil De Koning hiermee dan ook een bijdrage leveren aan het integratiedebat? 'Nou, daar ben ik eigenlijk altijd mee bezig. Het is een beetje een reactie op de wereld waar wij op dit moment in leven. In dit land wonen nog steeds mensen die in de multiculturele samenleving een probleem zien. Ik bestrijd dat. Tijd voor verandering.' 

'En je ziet het met Ismail. Nog geen jaar geleden haatte iedereen hem, nu mag 'ie overal aanschuiven.' Hoewel de reacties op hem als persoon nog altijd niet louter positief zijn, toch? 'Nee, maar jij gaat dan af op Twitter en DWDD. Sorry, maar dat vind ik geen goede graadmeter voor onze samenleving.'

 

Foto door Jeroen Hofman.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken