BCE18: inhoudelijk sterk met ruimte voor humor
- Content
- 9 feb 2018 @ 09:02
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Branded Content EventBranded contentContent
- 9 feb 2018 @ 09:02
- Lucas Boon
Met ruim 600 marketingprofessionals aanwezig in DeFabrique te Utrecht kunnen we terugkijken op een geslaagd Branded Content Event. Inhoudelijk sterk en entertaining, dat zijn de kernwoorden van #BCE18.
Het grootste nieuws kwam al 's ochtends vroeg, toen Peter van Balsfoort, commercieel directeur BBP, bekend maakte dat later dit jaar 'het eerste influencer marketing event ooit' zijn opwachting maakt. Houd vooral deze website in de gaten voor meer informatie hieromtrent.
Verder opvallend was de keynote talk van Jay Acunzo, overgevlogen uit New York. Zijn boodschap: marketeers zijn te average bezig. Er moet meer lol en durf plaatsvinden in marketing, alleen dan win je het vertrouwen van je consument echt. Welk merk dat goed heeft begrepen is: Death Wish Coffee, worlds strongest coffee. Vooral de Instagram-pagina is een bezoekje waard.
Een van de andere headliners was Kensington samen met Léon Happé, A&R director bij Universal Music. De rocksterren, recent bekroond met een Edison Popprijs én midden in de rollercoaster die Vrienden van Amstel Live heet, leken niet helemaal bij de les. Wat is nu eigenlijk de kernwaarde van jullie marketing? Reactie: 'Nog nooit van dat woord gehoord.'
Branded Content Event is een inhoudelijk sterk event én er is de nodige ruimte voor humor, zo bleek ook tijdens de afsluitende pubquiz van Bram Koster. Hoe heet de ex-ex-vriendin van YouTube-ster Enzo Knol nu ook alweer? Optie D ofwel ‘Dee’ was de juiste keuze van 94% van de zaal.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- defabrique
- branded content event
- branded content
- bce18
- jay acunzo
- content
- contentmarketing
- event
- bram koster
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing