[video] Heineken lanceert Rondje van het Huis

[video] Heineken lanceert Rondje van het Huis
  • Content
  • 13 feb 2018 @ 10:58
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • VideoContent

Met de nieuwe video-campagne wil Heineken de totstandkoming van het Holland Heineken House laten zien. De video is exclusief bij MT te bekijken.

De oranje (sport)successen en de ondernemende rol van het HHH moeten hiermee meer tot leven komen. 

De video vertelt kort hoe het Holland Heineken House tot stand komt en wat daar allemaal bij komt kijken. 'Zo starten we in de brouwerij en gaan we via de haven en de crewtraining in Papendal naar achter de bar in Zuid-Korea. We laten meer van het Holland Heineke House zien en wakkeren het oranje gevoel extra aan met de beelden van de eerste huldiging', zo laat Ana Henriques, senior brand manager van het biermerk weten. 

'Verder willen we als Heineken ons ondernemerschap en het partnership met NOC*NSF benadrukken door meer te vertellen over hoe het Holland Heineken House tot stand komt en wat er naast de huldigingen allemaal in het huis gebeurt. In deze campagne laten we bijzondere plekken in het huis zien en vertellen we nieuwe backstage verhalen vanuit de sporters, crewleden en artiesten.' 



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken