MPG ontwikkelt voor NS contentmarketing-strategie
- Content
- 1 feb 2018 @ 10:37
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- MediastrategieCrossmediaContent
- 1 feb 2018 @ 10:37
- Redactie MarketingTribune
MPG neemt de redactie en productie van het magazine SPOOR op zich met vijf edities in 2018, en het online inspiratieplatform #nsfavourites. Daarnaast zal het samen met NS een 360 graden content-marketingstrategie ontwikkelen om de synergie tussen de verschillende NS-kanalen te optimaliseren.
De opdracht is voor drie jaar gegund, met tweemaal een optie voor een jaar verlenging. Karin ter Hofte, communicatiemanager NS Klantmediateam: ‘SPOOR is al jaren succesvol. Met meer synergie tussen het magazine en het digitale #nsfavourites willen we dat succes verder uitbouwen. De ruime ervaring van MPG. met massacommunicatie en crossmediale activatie zal NS helpen haar klanten de komende jaren nóg meer te inspireren, activeren en aan zich te binden.’
Dolly van den Akker, business directeur MPG. Nederland: ‘Wij werken reeds voor vele A-merken. NS is een Nederlands merk dat elke dag duizenden Nederlanders een snelle, veilige en makkelijke reis aan wil bieden. De communicatie naar en met die reizigers verloopt crossmediaal. Wij willen deze crossmediale vertaalslag graag samen met NS versnellen.’
- Karin ter Hofte
- MPG
- contentmarketing
- contentmarketingstrategie
- NS
- SPOOR
- Dolly van den Akker
- online inspiratie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing