Bram Ladage gaat voor nieuwe online doelgroep

Bram Ladage gaat voor nieuwe online doelgroep
  • Content
  • 2 mrt 2018 @ 11:14
  • 14939 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VloggenContent

Patatzaak Bram Ladage wil meer volgers aan het merk koppelen en werkt daartoe samen met fashion stylist en tevens vlogger Fred van Leer.

Van Leer was twee dagen de baas van een eigen Bram Ladage filiaal in Rotterdam. Hij heeft zijn avonturen vastgelegd in een vlog.

De nieuwe missie van Patatzaak Bram Ladage luidt: Iedereen gek van P².A.T.A.T. De letters staan voor: passie, plezier, aandacht, teamwerk, authentiek en theater. Met de speelse vlogs van Van Leer wil Bram Ladage een nieuwe online doelgroep bereiken. Marketing director Esli van Ammers laat weten: 'We willen graag meer volgers aan ons merk koppelen en denken dat we met Fred de juiste combinatie hebben gevonden tussen plezier, authentiek en theater.'

Bekijk de vlogs hier.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Platform Content