LVB aan de slag voor NS
- Content
- 1 mrt 2018 @ 15:48
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesContent
- 1 mrt 2018 @ 15:48
- Lucas Boon
De Nederlandse Spoorwegen en LVB hebben de handen ineen geslagen voor een interne campagne.
De campagne is specifiek gericht op medewerkers van NS en ProRail die werkzaam zijn op de Hogesnelheidslijn. Doel: laten zien wat zij dagelijks doen om zodoende de prestaties van de HSL te verbeteren.
De interne contentcampagne bestaat uit een aantal formats, onder meer gevuld met video's waarin eigen medewerkers de hoofdrol spelen. Daarnaast is er een medewerkerskrant en een social media strategie ontwikkeld. Directeur Aart Lensink laat weten: 'Contentmarketingtechnieken werken in onze ervaring net zo goed bij externe als bij interne communicatie. Het gaat erom dat je interessante verhalen vertelt en de juiste distributiekanalen vindt om ze te vertellen. Met beide aspecten zit het bij NS en HSL al goed.'
De eerste aflevering van het ontwikkelde videoformat 'Mensen van de HSL' staat inmiddels live. Hierin geeft machinist Natasha Mies een kijkje achter de schermen en legt ze uit wat rijden over de Hoge Snelheidslijn anders maakt dan rijden over het reguliere spoor.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing