Bram Ladage zoekt nieuw melodietje
- Content
- 3 apr 2018 @ 12:54
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 3 apr 2018 @ 12:54
- Redactie Design
Rotterdamse patatformule Bram Ladage vraagt muzikanten, producers, bands en andere muzikale talenten zich te ontfermen over hun jingle.
Rotterdammers zullen de huidige reclamemelodie waarschijnlijk mee kunnen zingen, maar ‘de patatkoning’ vindt het tijd voor verandering. Bram Ladage: ‘We zijn toe aan wat nieuws. Een écht lekker, enigszins herkenbaar deuntje, maar dan in een hip jasje. We hopen dat zoveel mogelijk muzikale meesterbreinen zich over de tune willen buigen, zodat er een terechte winnaar uit de bus komt’.
De maker van de winnende melodie ontvangt een geldcheque ter waarde van 1000 euro.
Niets is te gek voegt Ladage toe: ‘Van een lekkere hiphopbeat tot een akoestisch meesterwerk en van een klassiek muziekstuk tot technotopper. Als de remix maar écht lekker wordt én enigszins herkenbaar blijft.’
De beste versie van het liedje wordt gekozen door het publiek dat online op hun favoriet stemt en de winnende variatie op het origineel is natuurlijk bij alle 31 filialen te horen.
Meedoen
Diegene die mee willen doen aan ‘watknortmijnremix’ kunnen hun zelf geproduceerde tune uploaden op: watknortmijnremix.wetransfer.com. Vervolgens kan het publiek online stemmen op een favoriet. De variaties op de tune zijn te beluisteren op www.watknortmijnremix.nl, waar ook de spelregels te vinden zijn.
Degene die een stem uitbrengt, maakt zelf ook kans om in de prijzen te vallen.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing