LVB en VodafoneZiggo breiden b2b-campagne uit
- Content
- 19 apr 2018 @ 16:07
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - VideoContentCampagnes
- 19 apr 2018 @ 16:07
- Redactie Contentmarketing
LVB gaat aan de slag met de zakelijke kant van het Vodafone-merk. In de b2b-campagne wordt de vraag gesteld: hoe klaar is ondernemend Nederland voor de toekomst?
De content campagne bestaat uit één centrale video, met verschillende take-outs klaargemaakt voor social en een aantal webpagina's met een verdiepende slag. Sander Schimmelpenninck (hoofdredacteur Quote) gaat namens Vodafone op bezoek bij verschillende bedrijven om te toetsen hoe klaar zij zijn voor de toekomst.
Jordy Hubers, content director bij LVB, laat weten: 'De uitbreiding van onze samenwerking is een hele logische. We zien bij andere bedrijven vaak dat er enorm in silo's wordt gedacht. Vodafone en Ziggo versterken met deze content strategie elkaars propositie. We laten expres bedrijven en ondernemers uit het format van Ziggo opduiken in dat van Vodafone en vice versa. Zo herkent de zakelijke doelgroep straks ook de meerwaarde van de samenwerking tussen Vodafone en Ziggo in de aanbieding die zij ontvangen.'
In de eerste aflevering uit de serie wordt getoetst of het Nederlandse bedrijfsleven klaar is voor the Internet of Things.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event - the place...
- BCE24: ING en Talpa over female empowerment in sport met focus...
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne tijdens Week van het geld
- Pets Place werkt samen met dierenexpert Floris Göbel
- Uitslag Corporate Content Awards - Cognito wint driemaal
- Branded Content Event 2024: AI en virtuele influencers ‘gaan...
Laatste Nieuws
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
- Uitslag Corporate Content Awards -... 13-03-2024
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne... 13-03-2024
- BCE24: ING en Talpa over female... 08-03-2024
- Pets Place werkt samen met... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing