Artbox presenteert tweede editie HowWow

22nov 201709:30
  • Algemeen
  • 15952 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • CreatieInspiratie

nieuws Op 30 november brengt bureau Artbox de internationale creatieve scene bij elkaar tijdens het 'HowWow' evenement in het NewWerktheater, editie twee. 'Het evenement is volledig toegewijd aan de ambachtelijke kunde van werelds meest talentvolle creatieven', vertelt initiator Martijn Thijssen. HowWow dient als platform om kennis te delen, te laten inspireren en creatieven en hun opdrachtgevers wereldwijd te verbinden.

[oproep] Welke wereldverbeteraar nomineer jij voor een gratis verpakkingsontwerp?

22nov 201709:27
  • Design
  • 3386 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
  • Packaging

nieuws Het 43 jaar ‘jonge’ Brum Design telt helemaal niet in jaren, maar in projecten. Binnenkort wordt de magische grens van 10.000 overschreden en dat moet gevierd worden, aldus het Woerdense designbureau. Eigenaren Pieter Steenaert en Tessa Oudijn, respectievelijk strategic director en creative director, waren het hier snel over eens: ‘Project 10.000 willen we graag weggeven aan iemand die dit echt verdient. Iemand met een goed doel.’

Porsche24-app beloont rijden in een Porsche

22nov 201709:01
  • Design
  • 3392 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Digital design

nieuws In de Porsche24-app sparen Porsche-rijders punten met gereden kilometers, maar ook met deelname aan Porsche-evenementen zoals rijtrainingen, rally’s en trackdays. De app houdt dit bij en deelt cadeautjes uit zoals een overzicht van de mooiste routes in Europa, tickets voor nationale en internationale events en het laatste Porsche-nieuws.

Coca-Cola presenteert nieuw actieplan voor duurzaamheid na reeks dialogen: focus caloriearm, recycling en maatschappij

21nov 201715:40
  • Food-en-retail
  • 12836 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • FoodMVOInteractie

nieuws 'This is Forward': onder deze naam lanceert Coca-Cola haar actieplan voor duurzaamheid in West-Europa. De stip aan de horizon is 2025, dan moeten volgens het a-merk de ambitieuze doelstellingen rondom onder meer suikerreductie, recycling en maatschappelijke betrokkenheid door het bedrijf behaald zijn. Coca-Cola in Nederland sluit aan bij dit nieuwe duurzaamheidsplan. Het actieplan is tot stand gekomen door het voeren van gesprekken met belangrijke stakeholders, regeringen, ngo's en mensen uit het bedrijfsleven, maar ook met behulp van inzichten van meer dan 12.000 consumenten in zes landen en bijna 1.000 medewerkers van Coca-Cola.

Foodtrends en packaging design in 2018

21nov 201711:38
  • Food-en-retail
  • 7988 x gelezen
  • Link
  • Huib Burggraaf
  • FoodTrendsPackaging

weblog Food en verpakkingen zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Trends en ontwikkelingen in food vragen om nieuwe, innovatieve verpakkingsoplossingen. Welke foodtrends[1] staan ons in 2018 te wachten en welke rol speelt de verpakking?

FC Utrecht koppelt positionering aan Sint Maarten

21nov 201711:30
  • Sponsoring
  • 8012 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MerkenSportmarketingBrandingVoetbal

nieuws FC Utrecht heeft voorafgaand aan de Eredivisiewedstrijd tegen Excelsior afgelopen zondag een Sint Maarten-doek onthuld. Voetballer en clubveteraan Mark van der Maarel neemt op het doek een prominente rol in om de nieuwe positionering van de club uit te beelden. Op het doek is te zien hoe zijn mantel scheurt en deelt met twee supporters. Het doek neemt een prominente positie in bij de hoofdingang van Stadion Galgenwaard.

De Limburger is European Newspaper of The Year

20nov 201700:08
  • Media
  • 10203 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • BrandingJournalistiekDagbladenAwards

nieuws De Limburger is zondag door een internationale vakjury uitverkozen tot de best vormgegeven regionale krant van Europa. De Limburgse krant, onderdeel van Mediahuis, mag zich een jaar lang ‘European Newspaper of The Year’ noemen.

Hoofdsponsor Heineken trakteert Hermitage op bier

16nov 201713:55
  • Sponsoring
  • 14681 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringBrandingMerkenKunst & Cultuur

nieuws Hoofdsponsor Heineken heeft drie special edition bierflesjes ontworpen voor de Hermitage Amsterdam. Op de flesjes staan historische afbeeldingen van het gebouw van de Hermitage. Het Amstelhof werd in 1683, aan het eind van de Gouden Eeuw, opgeleverd als tehuis voor ouderen en behield die functie tot 2007, toen de transformatie tot museum begon. De flesjes zijn verkrijgbaar in de Museumshop van het museum.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers