Rebranding GoodHabitz door Fitzroy

10nov 201709:05
  • Design
  • 7211 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Branding

nieuws Online opleider GoodHabitz is door Fitzroy gekozen voor een rebranding, nieuwe positionering en internationale campagne. Marnix Tiggeloven, oprichter Fitzroy: ‘GoodHabitz is marktleider op het gebied van e-learning en biedt meer dan 110 online trainingen aan, waarbij positiviteit en humor hoog in het vaandel staan. Wij ontwikkelden de campagne “Today is a good day to upgrade yourself” om zo iedereen uit te nodigen om iedere dag iets bij te leren.’

Victoria Beckham is 'powervrouw' voor Reebok

9nov 201711:04
  • Sponsoring
  • 14510 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportmarketingEndorsementBrandingMerken

nieuws Sportmerk Reebok gaat samenwerken met mode-ontwerpster Victoria Beckham. De voormalige Spice Girl zal het team van 'powervrouwen' versterken, met andere bekende namen als Ariana Grande, Gigi Hadid, Aly Raisman en Teyana Taylor. Doel is om grenzen te verleggen in de missie van 'women empowerment'. Onderdeel van deze samenwerking is de introductie van een gloednieuwe collectie: Reebok x Victoria Beckham.

[storecheck] Namibië

9nov 201708:00
  • Design
  • 7777 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Packaging

nieuws Ook op vakantie moet er ook gestorecheckt worden. Herken je het? Zoals in Namibië. In de grote steden zijn er voldoende ketens, zoals Shoprite (SA), Kavango OK Foods en Pick n Pay. Buiten de steden hebben ze ook ‘shopping centres’, waar alleen het broodnodige verkrijgbaar is. Het aanbod is sterk onder de invloed van het rijkere Zuid-Afrika, toch zijn er wat leuke verrassingen. Enjoy yourself.

Brands and the City: welke kledingmerken scoren in tv-series?

8nov 201709:44
  • Media
  • 14629 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MerkenOnderzoekTelevisieContent

nieuws In de Amerikaanse tv-serie Sex and the City worden het vaakst kledingmerken en fashion designers genoemd. Gemiddeld wordt er 1,4 keer per aflevering een kledingmerk genoemd. Dit blijkt uit onderzoek van online fashion platform Winkelstraat.nl, dat ruim 100 televisieseries analyseerde.

Duurzaam verpakken in de e-commerce keten

7nov 201710:45
  • Food-en-retail
  • 10426 x gelezen
  • Link
  • Huib Burggraaf
  • WinkelenPackagingMarketing

weblog Duurzaam verpakken blijft een belangrijk aandachtspunt binnen e-commerce. Zeker nu het aantal online bestellingen blijft toenemen. Verpakken moet en kán efficiënter, gelet op materiaalgebruik, grootte, vorm en hergebruik. Daarnaast spelen verpakkingen een belangrijke rol in de strijd tegen verspilling.

Olympische sneak-preview van Holland Heineken House

2nov 201717:04
  • Sponsoring
  • 34900 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MarketingOlympische SpelenActivatieSportmarketing

nieuws Het 14e Holland Heineken House staat tijdens de Olympische Winterspelen van 2018 in het moderne resort LaKai Sandpine in Gangneung, aan de oostkust van Zuid-Korea. Deze locatie ligt heel centraal ten opzichte van de Olympische schaatsbaan. Heineken en NOC*NSF komen begin 2018 ook met een driedelige documentaire-serie ter ere van 25 jaar 'HHH'. De documentaire ‘Holland bouwt een huis’ toont de bijzondere rol van dit concept.

Fairtrade-week: Spar vraagt aandacht voor groene tas

2nov 201709:08
  • Food-en-retail
  • 12213 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarketingBelow the line

nieuws Tot en met 5 november vindt de jaarlijkse Fairtrade Week plaats. Ook retailketen Spar sluit daarbij aan, en niet alleen tijdens deze week maar gedurende het gehele jaar heeft Spar een Fairtrade gecertificeerde katoenen tas in het assortiment. In samenwerking met de producent en Stichting Max Havelaar heeft Spar in het afgelopen jaar een duurzame tas ontwikkeld, met respect voor mens, dier en milieu. Die tas verdient deze week wel wat extra aandacht.

VanBerlo winnaar bij De Nederlandse Innovatie Prijzen

2nov 201708:03
  • Design
  • 9562 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Awards

nieuws VanBerlo is door AvroTros gekroond tot meest innovatieve bedrijf van Nederland bij De Nederlandse Innovatie Prijzen. De prijs wordt uitgereikt aan het meest innovatieve bedrijf, de meest innovatieve regio en voor de meest innovatieve oplossing voor een maatschappelijk probleem.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers