Limited edition illy door Liu Wei

Limited edition illy door Liu Wei
  • Design
  • 1 nov 2013 @ 10:40
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branding

Koffiemerk illy liet een koffie-set ontwerpen door de Chinese Liu Wei. De 'illy art cup 2013'-set, een limited edition, is bedoeld als een eerbetoon aan moderne en abstracte kunst. Lijnen en kleuren moeten zorgen voor een 'urban vibe'.

Het design is geïnspireerd op de olieverfschilderijen in de serie Purple Air van Liu Wei.

illy werkte al eerder samen met de kunstenaar. Voor de Galleria illy in London (2011), en de Galleria illy Beijing (2012), werd ook samengewerkt. Galleria illy is een 'culturele salon, waar de persoonlijkheid en filisofie van illy wordt uitgebeeld en waar onder meer werk van kunstenaars wordt getoond.

Meer via popsop.com.

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken