Buitenreclame testen met Creaction
- Design
- 14 jan 2016 @ 14:30
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Outdoor
- 14 jan 2016 @ 14:30
- Redactie Design
JCDecaux biedt adverteerders de mogelijkheid om met Creaction in een virtuele wereld rond te lopen en diverse posterdesigns met elkaar te vergelijken. Tijdens een gezamenlijke live sessie is het mogelijk een uiting te optimaliseren en real time aan te passen om zo meerdere varianten met elkaar te vergelijken.
Marc van Amerongen, marketingmanager JCDecaux Nederland: ‘Er komt nog wat kijken bij het maken van een effectie buitenreclameposter. Het is dan ook niet gek dat bureaus en adverteerders soms met vragen zitten en twijfelen over details. Details die cruciaal zijn, omdat ze net een beetje meer kracht geven aan de poster en er dus voor zorgen dat het totaalplaatje klopt. Moet het logo wat groter en misschien toch bovenin in plaats van beneden? Hoe oogt het als de informatie wat beknopter is? Dit programma maakt het mogelijk om dergelijke aanpassingen direct te doen en snel een nog realistischer impressie te krijgen van hoe posters overkomen op passanten. JCDecaux heeft natuurlijk al Posterproof om adverteerders te ondersteunen bij het design, maar Creaction kun je zien als Posterproof 2.0.’
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing