Asics goes urban met Andy Rementer
- Design
- 5 apr 2016 @ 14:42
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Outdoor
- 5 apr 2016 @ 14:42
- Redactie Design
Asics wil een week lang het straatbeeld van de Amsterdamse grachten domineren om zijn nieuwste urban lifestyle sneaker, de Gel-Kayano Evo, te introduceren. Het merk heeft daarvoor acht abri’s van JCDecaux bestickerd met een illustratie van de hand van de Amerikaanse kunstenaar Andy Rementer.
Rementer creëerde speciaal voor de lancering van de nieuwe sneaker een op de stad geïnspireerde illustratie: ‘one with the city’. In de illustratie, een lopend karakter opgebouwd uit losse animaties, komen meerdere wereldsteden samen, zoals Madrid, Londen, Berlijn en natuurlijk Amsterdam. In ‘Amsterdam’, de rechterarm van de illustratie, komen onder meer het stadswapen, grachtenpanden en stadsstrand Pllek terug. Verder zijn onder meer het Moskouse Rode Plein en de Parijse Moulin Rouge te zien.
Daarnaast is Asics in Amsterdam de hele maand april ook te zien met een Total View Tram. De Special is het resultaat van een samenwerking tussen Asics, Starcom, Vivaki eXchange en JCDecaux.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing