Millford wint met Brouwers gouden Pentaward
- Design
- 23 sep 2016 @ 17:08
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - DesignawardsPackaging designDesignpanel
- 23 sep 2016 @ 17:08
- Redactie Design
Onlangs herintroduceerde Albert Heijn Brouwers Pilsener. Millford was verantwoordelijk voor logo, stijl en packaging en wint voor de packaging nu een gouden Pentaward. Jobert van de Bovenkamp, creative director van Millford: ‘Wij zijn ontzettend trots dat we prijswinnend werk kunnen maken met én voor onze opdrachtgevers’.
Jeroen Provoost, manager own brands van Albert Heijn: ‘In Nederland is het speciaalbier bezig met een flinke opmars. Hierbij draait alles om smaak, karakter en attitude. Om aansluiting te vinden bij deze trend besloot Albert Heijn na ruim 15 jaar een oude bekende te herintroduceren met een unieke propositie die past tussen een karaktervol speciaal bier en een dorstlessende pilsener. Millford heeft dit vertaald naar een prachtig design wat helemaal aansluit bij de huidige tijdsgeest’.
MarketingTribunes Designpanel oordeelde ook over het design. Lees hier de reacties van de designers en marketeers.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing