[designpanel] 'Een verpakking die laat zien dat gezond en goed niet per se saai hoeft te zijn'
- Design
- 7 mrt 2017 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DesignpanelPackaging design
- 7 mrt 2017 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Voor Nada - genomineerd voor een NL Packaging Award in de categorie Food Houdbaar - van Taco Schepers heeft ProudDesign naam, logo, merkstijl en packaging ontwikkeld. Nada is gevriesdroogd fruit en de toevoeging Nothing Added betekent zonder kleurstoffen en conserveermiddelen. De verpakking is opgemaakt als een glossy. Schepers wilde geen ‘rationele en saai vermarkte verpakking’ voor de ‘donkergroene’ consument, maar hij wilde de ‘lichtgroene’ consument aanspreken, die niet puur biologisch eet, maar dat integreert in een moderne, actieve levensstijl en voor wie genieten van lekkere smaken een belangrijke voorwaarde is; gezond eten als lifestyle. Na de introductie op 18 november op het All you need is Food-festival zijn de gesprekken met verschillende ketens nog bezig. Inmiddels is Nada verkrijgbaar bij Marqt en binnenkort ook de Bijenkorf. Wat denkt ons panel van marketeers?
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing