Nieuw merk voor CultuurWerkt!

Nieuw merk voor CultuurWerkt!
  • Design
  • 17 feb 2017 @ 14:34
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Branding

Novel heeft i.s.m. Vruchtvlees een nieuwe merkstrategie ontwikkeld voor Bedrijfs Cultureel Abonnement (BCA). Voortaan heet BCA, het cultuurlidmaatschap voor werkend Nederland, CultuurWerkt!. De nieuwe naam, copy, identiteit en website sluiten aan bij de door Novel ontwikkelde merk- en communicatiestrategie.

‘Wij maken bezoek aan concertzaal, museum of theater leuk en laagdrempelig. CultuurWerkt! laat medewerkers genieten van mooie verhalen en verbindt bedrijven met cultuurmakers. Zo verrijken we Nederland met creativiteit en nieuwe ervaringen,’ aldus Esther Jousma, directeur van CultuurWerkt!. Het lidmaatschap van CultuurWerkt! biedt volgens Jousma jaarlijks ruim 260.000 werkenden exclusieve cultuuraanbiedingen in heel Nederland. Daarnaast adviseert CultuurWerkt! over de inzet van cultuur op de werkvloer. Jousma: 'Dit nieuwe merk past bij onze ambities om met nog meer bedrijven en organisaties in Nederland te gaan samenwerken.'

‘Als basis voor de nieuwe merkstrategie hebben we ingespeeld op positieve trends in de maatschappij. Cultuurbezoek bevordert creatief vermogen op het werk. Bovendien zijn collega’s dankzij gezamenlijk cultuurbezoek gezonder en gemotiveerder,’ aldus Maurice Seleky, partner bij Novel.

 

 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken