Cover MarketingTribune 13 door Ambassadors

25jul 201708:00
  • Design
  • 8428 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Graphic

nieuws De zomerse cover van MarketingTribune 13, met meer dan 20 pagina’s over sponsoring, is van de hand van Maureen van der Hout (design & animation artist) & Vincent Lammers (head of design & animation | director) van het Amsterdamse creative production studio Ambassadors in samenwerking met ADCN.

Ambassadors werkt met meer dan 60 artists verdeeld over verschillende disciplines waaronder VFX, Design, Animation, Edit, Grading, Sound Design en Music. ‘Het beeld van een zwemwedstrijd kwam al snel voorbij. We hebben de voorsprong die purpose heeft ten opzichte van “platte sponsoring” vormgegeven door ze letterlijk in een race te plaatsen met elkaar.'


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers