Nieuw product Bresc verpakt door SoGood

22aug 201710:51
  • Design
  • 7105 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Packaging

nieuws Bresc produceert koelverse knoflook- en kruidenproducten gericht op de Europese gastronomiemarkt. Ellen Spaander, marketingmanager Bresc: ‘Voor de Mediterrane gambamarinade lukte het ons niet een aantrekkelijke verpakking te ontwikkelen. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een specialist op dit terrein en die vonden we bij SoGood.’

Edwin Visser, managing director SoGood: ‘Heel leuk om eens voor foodservice iets te ontwikkelen in plaats van het standaard retailkanaal. Mannelijke professionele koks kijken toch anders tegen een potje aan dan de gemiddelde huisvrouw. We hebben ons laten inspireren door aardewerk uit Portugal om in één keer het juiste mediterrane gevoel op te roepen.’

In de toekomst wordt de lijn wellicht uitgebreid.


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers