Instore packaging Simon Levelt door Snow Donuts

Instore packaging Simon Levelt door Snow Donuts
  • Design
  • 26 okt 2017 @ 16:13
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging design

In lijn met de nieuwe propositie van Simon Levelt heeft het Haagse brand en packaging designbureau Snow Donuts de brand packaging ontworpen. In de winkel van Simon Levelt komt de focus op het ontdekken van smaak te liggen.

Creative director Helmich van Herpt: ‘Met de nieuwe packaging willen wij de nieuwe brand promise ook instore waarmaken. We hebben gezocht naar één overkoepelend beeld, waarin dit ontdekken gelaagd terug te vinden is. De gelaagde groene band die de verschillende maten en vormen verpakkingen verbindt, is een optelsom van alles dat met smaak en het ontdekken ervan te maken heeft. De wolk die te zien is in heet water als je thee laat trekken, de verschillende lagen waarin koffie zijn smaak afgeeft, de gelaagde landschappen van de plantages, hoe je misschien je melk of honing door je drankje naar keuze roert; het ligt allemaal besloten in de “green cloud” op de verpakkingen. Voor jou om te ontdekken.’




 

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken