Instore packaging Simon Levelt door Snow Donuts
- Design
- 26 okt 2017 @ 16:13
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 26 okt 2017 @ 16:13
- Redactie Design
In lijn met de nieuwe propositie van Simon Levelt heeft het Haagse brand en packaging designbureau Snow Donuts de brand packaging ontworpen. In de winkel van Simon Levelt komt de focus op het ontdekken van smaak te liggen.
Creative director Helmich van Herpt: ‘Met de nieuwe packaging willen wij de nieuwe brand promise ook instore waarmaken. We hebben gezocht naar één overkoepelend beeld, waarin dit ontdekken gelaagd terug te vinden is. De gelaagde groene band die de verschillende maten en vormen verpakkingen verbindt, is een optelsom van alles dat met smaak en het ontdekken ervan te maken heeft. De wolk die te zien is in heet water als je thee laat trekken, de verschillende lagen waarin koffie zijn smaak afgeeft, de gelaagde landschappen van de plantages, hoe je misschien je melk of honing door je drankje naar keuze roert; het ligt allemaal besloten in de “green cloud” op de verpakkingen. Voor jou om te ontdekken.’
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing