Najaarsevent EPN met sprekers van Westland Kaas en AH
- Design
- 17 okt 2017 @ 10:44
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 17 okt 2017 @ 10:44
- Redactie Design
Effective Packaging Network (EPN) is een ‘netwerkclub voor vakbroeders’ in de markt van strategisch hoog volume packagingprojecten, voor zowel professionals als decisionmakers aan opdrachtgeverskant. Het doel is kennis en kunde te vergroten. Tijdens de pilotbijeenkomst in mei werd stilgestaan bij onderwerpen zoals innovatie, consumentengedrag, design en verduurzaming en het najaarsevent op 16 november staat in het teken van ‘Het nieuwe merk denken en doen’ en ‘Onderscheidend vermogen met eigen merk-producten’.
Tijdens de plenaire sessie zal Annemarie Wanders, brand lead voor Old Amsterdam en Maaslander, bij Westland Kaas haar inzichten, opvattingen en toepassingen delen als het gaat om modern merkmanagement en vervolgens zal Jeroen Provoost, Manager Design & Visuele Identiteit van Albert Heijn vertellen over de visie van AH ten aanzien van een eigen merken management.
Ook dit keer worden er weer parallelsessies gehouden waarin door een aantal experts dieper wordt ingegaan op de besproken thema’s.
Initiatiefnemers:
Rik Keessen, Mountain Design
Prof. Roland ten Klooster, Plato design/UvT
Dick Bais, Get Pact Packaging en Brandmanagement
Edgar van de Velde, FroQ Brandservices
Bart Massa, Marktonderzoekbureau Validators
Karel-Jan van den Hoven, Auxilius merkenmanagement
Wanneer: donderdag 16 november
Tijd: 15:00-18:30 uur en aanlsuitend een netwerkborrel
Waar: OpZeeZand, Johan van Hasseltweg 39, Amsterdam
Aanmelden: via één van de founding partners of via www.epn-onlife.nl; aan de deelname zijn geen kosten verbonden, maar het medepromoten via social media bijvoorbeeld wordt gewaardeerd
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing